visste du att...

hej, idag är det fredag.. en sak hände precis, & jag är asrädd, måste berätta till någon! den första person som loggar in (som jag litar på) får veta. jag har så otroligt tråkigt. aja, min dag; jo, jag vaknade, ladda ner en bra låt till ipoden, "untouched" & sen åkte jag till tandläkaren med pappa. efter det åkte jag till skolan & kom försent, höhö, jag hade faktist en stor andledning (som philippa säger.....) ;) aja, på rasten spelade vi tecken & jag har blivit lite bättre på att kontrollera mina händer, HAHA, det där kan missuppfattas. 

iallafall, när jag skulle hem så hittade jag inte mina nycklar, hade lämnat dom hemma. good luck lynette! haha, men pappa kom hem snabbt så jag fick bara vänta i en halvtimme. nu sitter jag här & har druckit filmjölk. tyvärr så har jag fortfarande ont i magen. aah, hoppas det går över snart. måste gå, ses<3





Visste du att....


- det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen.
- människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt.
- längden på killars penis är lika lång som deras tumme gånger 3.
- lårbenet är lika hårt som cement.
- tjejens hjärta slår fortare än killens.
- tjejen blinkar 2 gånger oftare än killen.
- vi använder 300 muskler för att hålla balansen när vi står.


- Tjejer har redan läst klart
- Killar tittar fortfarande på sin tumme


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0