vad ni än gör , sök inte på piercing på google bilderna!

ååååh, så äkligt, ussch asså! det kom världens äkligaste piercingar på google, riktigt äkliga, ni vill inte ens se, så jag lägger inte ut  dom, men dom är bara riktigt grows! haha, alla kommer typ göra det nu, haha, tobad för er! 

om ni undra varför jag sökte på piercing var för att jag vill ha en navel piercing, tyvärr så får jag inte för min mamma, & jag brukar få allt av min mamma, lösnaglar, smink haha allt sånt, men bara för min pappa inte vill det så får jag inte, hahhaahah, om jag inte får av mamma får jag aldrig av pappa, jag vågar inte ens fråga, haha, han kommer bah; har du blivit emo nu eller? asså man behöver inte va emo bara för man har piercing, hahahahha, aja, jag ska iallafall ha 2 piercingar & 3 tatoos när jag blir stor <-- haha, inte stor, äldre. x'pp


Kommentarer
Postat av: Via

haha, jag har ju också sökt.. Men sök absolut inte på smärta då svimmar du!

Vill också ha navel, och i läppen. Haha, har ändrat mej :)

2009-05-24 @ 20:02:27
URL: http://xattitude.blogg.se/
Postat av: Ida

såå fint i naveln:)

2009-05-25 @ 02:53:49
URL: http://thoursie.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0