yakko, flörtaren, HA

ursäkta för uppdateringen, men jag har mått riktigt dåligt, men jag börjar må bättre, idag gick jag inte till skolan iallafall, hade inge ork & jag mådde dåligt, första gången jag mått  dåligt på detta året, eller asså blivit sjuk, ;) jag är ett friskt barn, aja, igår fick jag reda på en jättebra sak; det är helt klart nu, den 13 juli åker jag till bolivia & stannar där tills den 16 augusti, soo long suckers, haha, lite tidigt, aja, det är exakt om 2 månader, lite nervös över att jag måste lämna yakko hos en annan person eller hos ett hunddagis, han har inte varit ifrån oss mer än en vecka (när han var bebis & inte bodde hos oss). . . 

idag har jag bakat, hö hö, lite roligt faktist, brukar alltid baka när jag är sjuk så jag kan smitta alla i familjen via kakorna, mohahaha, xD haha, nej, bara skoja, *ängel* hihi, jag baka chocklad scones & dom blev ganska lyckade, tack vare pappa som hjälpte till lite grann . . . . aa, det är det jag har gjort, förutom att lyssna på fjortisdunk & kollat på tv, nu ska jag fortsätta min dag, bye


bilder från igår, rastningen med olle, ;)


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0