im losing my mind...




hej, nu är jag hemma igen, idag har det varit en rolig fredag, skrattade lagomt mycket & var jätteglad, magash det är veckans bästa dag,  fredag! yey! & vad innebär det? jo, talang 2009 & kolla sent på en film. yes! haha, min dag; på morgonen hade vi någonting, kommer inte riktigt ihåg, men skojj var det nog inte. aa, sen åt vi lunch. det var kyckling med ris, aja, sen spelade vi tecken. haha, vi vann nästan, men det gjorde vi inte. aja, på nvn så prata vi med philippa om en sak. haha, jag tror inte jag får berätta. en hemlis. aja, nu ska jag vänta på att vänner ska börja

btw. jag fick min mobil idag, gissa hur lycklig jag är? det enda dom gjorde var typ att ändra programvaran eller nåt, aja, har inga nummer så ni får gärna ge mig era nummer på msn eller nåt, bye


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0