första gången jag bada ute i år! 24/5 <';

hej alla mina läsare!, idag har jag tagit det första badet ute i brunnsviken,  kallt var det, men inte på slutet, då var ju där i typ 20 minuter & bah lekte kissie, dessie, paow, amir, & blondinbella, HAHA, dom som följde med var jag, vendela, bea, olle & oneida, först åkte vi till vivo & köpte lite godsaker, hehe, vill ni veta något roligt? det enda jag har ättit, (mat) - är godisarna & yoghurt, aja, snart ska jag äta min middag så ;) aah, men vi typ gjorde inte så mycket, var där i några timmar & skrattade & hade kul, hihi, oh, stackars oneida! när vi bada så bah flög hennes LILLEBRORS handuk ner i vattnet, en AIKhanduk, asså jag skulle fått stryk om jag gjorde så mot min lillebror, men gör som jag säger; prata bort det om någon frågar, typ så här; asså min aik handuk? - ni bah; asså jag hatar när du pratar i den tonen med mig, nu ska jag gå & gråta, HEJDÅ lixom! så ska man göra, det funkar, jag lovar, haha, Iallafall, senare så kom det några gubbar runt 20 års åldern tror jag, haha, olle skrämde bort dom, haha,men dom bah börja klä av sej när vi inte var där vid bryggan längre, när vi skulle bada, haha, men dom skulle bara byta om till sina badkläder, sen gick dom, efter att olle hade gjort världens explosion av pepsi flaskan, typ hela var kvar & den bah explodera när olle skulle dricka bara för att bea försökte göra ett bus på henne, hihihihihihi, men just nu är jag iskall & på väg att bli förkyld, det är jag säker på! haha, hade tänkt ta en kopp té men jag lämnade min kopp i köket så jag tror den är kall nu, aja, nu ska jag lyssna på musik & kolla på de 17866 videosarna vi spelade in hela dagen, ooooohfan, jag råka missa vänner! en kvart har gått!!!! ;< tobad! *hoppas det var ett dåligt avsnitt jao*  annars är jag död, & det är ingen ide att gå nu, för just nu är det reklam <;

Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0