rush hour 21.00

hejhej, hehe, jag vet att jag skriver ganska sällan men jag skriver när jag har något att skriva om, & jag ska försöka skriva bättre inlägg, aja; 

idag har jag varit i skolan, haft det roligt men jag var lite depp för jag hade världens ont i magen, magash! aja,  åt ju massor går, vill inte ens tänka på det, ._.' haha, aa, vi fick sluta 20 minuter tidigare yes! + att vi har dubbelhelg, mitt enda problem är att jag inte vet vad jag ska göra & jag känner att jag saknar en person varje helg som jag inte är med den :( 

nej, nu ska jag kolla på rush hour 2 & ge mat till stackars yakko som är hungrig, hejdå

Kommentarer
Postat av: LoEm

Hiss eller diss ?

Vilken kjol är snyggast?

2009-05-21 @ 00:06:43
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/take-one.html

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0