onblow.webblogg.se



hej. efter jag skrev det deprimerande inlägget så gick jag till olle. vi skulle ta en springrunda, haha, det blev typ inte så, mest var det fniss, haha, på vägen så bah kom det typ 4-5 hokeykillar som olle direkt blev småkär i, (man såg det på henne, tydligt!) aja, sen så föreslog jag att vi skulle följa efter dom & hejja på dom när dom spelar, men hon bah; naj, & då sprang vi hem till henne istället, där störde jag oneida så hon fick nästan damp, hihi, bara för jag älskar sjunga högt & tydligt, *YOU MAKE ME CRAZIER, CRAZIER *sjunger*, hoho, jag är bäst på att sjunga. aja, senare så tog jag hennes idomin som låg framme & så tog hon lite paparazzi bilder, hihi. 19.30- dax att dra hemmåt!, (haha, låter som en litet barn som har fått en exakt tid där man måste vara hemma av sin mamma) haha, men jag kan iallafall säga att oneida & olle räddade min eftermiddag lätt, även om dom typ inte gillar mig alls bara för jag är lite för galen ibland, <3

tack för designen, oneida ♥



Kommentarer
Postat av: Oneida

Hehheh varsågod!

2009-05-09 @ 18:12:25
URL: http://onblow.webblogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0