oldy lady

hej, asså jag vet att jag inte skrivit på typ aslänge, men jag har blivit en pluggis *ängel* (a) haha

idag så var dagen rolig, sov inte särkilt mycket då yakko ville gå in till mitt rum hela tiden & någon stängde! :@ då fick jag gå upp & bah öppna till bajskorven<3. nej, han hörde det där, sorry yakko, i didnt ment to hurt your feelings :'( haha. aa, iallafall, i skolan så hade vi matte, jag jobbade bra. heheup, iallafall, sen åt jag lunch, haha, nej, jag bara skoja, gash, aah, spelade tecken på rasten & kom försenad till franskan. det var inte bra, i träslöjden gjorde jag en underlig figur, hahaha, jag vet inte ens vad det eh, men jag gjorde en sån där lådagrej, den blev assnygg, synd för er som inte får se den ;). mohahahaha, nej, nu ska jag dricka té & kolla på vänner, <--- känner mig redan som en gammal tant, haha, to bad för mig, <3

Kommentarer
Postat av: Via

kallar du det för en låda?! x) Haha, det var en trädbitshög!

2009-05-18 @ 19:51:00
URL: http://xattitude.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0