godmorgon

godmorgon alla, igår fick jag reda på 3 saker, aja, idag ska jag vara med vendela, vi ska hitta på något, hon blev stum på msn nu. men det kommer nog ta nån timme innan vendela blir klar så jag kan fortsätta sitta här. nu ska jag läsa fler bloggar, hejdå

1. jag ska till miami innan jag åker till bolivia, vi ska typ mellanlanda där & stanna kvar där, grymt kul asså! pappa ska kanske tatuera sig, haha, nej, det tror jag inte, men vi ska dit; miami ink, ni vet det där tatueringsprogramet? aja, sen ska vi till stranden & bada, magash, jag längtar redan!

2. jag vill inte berätta

3. att jag inte är kär på riktigt. för om jag vore det på riktigt så skulle jag inte glömma bort att han finns typ hela tiden? 


Kommentarer
Postat av: Via

sv. sorry men liksom jag hade brottom och ville ladda upp den <3

2009-05-16 @ 17:02:47
URL: http://xattitude.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: vad gjorde jag som är så fjortiis då? HHAHAH

2009-05-16 @ 17:38:49
URL: http://wouq.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0