godisblanding

*kollar på min näsa*

 

hejhej alla där, idag åkte jag in till solna centrum & köpte present till vanessa med vendela, men den här gången cycklade vi, första gången det här året. yey, haha, kunde inte bestämma mig om vad jag ville ge henne, hoppas hon gillaré det jag köpte, ;) 

 

Iallafall, i biblioteket så fanns det boken jag så länge viljat läsa; twilight, alla säger den boken äger, seriöst, & bakom boken står det; varning, otroligt beroendeframkallande, haha, i hope so, för att jag har svårt att läsa böcker, eller att hitta dom, bea är iallafall bäst på att hitta böcker som jag inte kan sluta läsa. haha, lånade alla böckerna som jag inte läst av katerina von bredow, eller vad hon nu heter, fanns alla förutom den bästa boken; hur kär får man bli? den ska jag läsa sen.

 

nu är jag hemma & har duschat. har fortfarande tid på mig att sminka mig, ,fixa håret, möjligen platta det eller locka det. ska nog ta ut yakko nu för jag hinner inte på kvällen, ajuste, jag har glömt berätta en sak; jag tar ut yakko en timme ungifär  per daag nu, bra va? ja, jätte, för att nu får yakko sin motion (till alla som säger att yakko är tjock :@) & så får jag min motion. haha, igår yakko bah dog., han orkade inte ens komma in genom porten, han bara la sig & börja sova, gullig var han<3

 

 

hej då alla mina vänner & alla som jag känner  ;*


Kommentarer
Postat av: millie

tack dsm (:

2009-05-09 @ 16:27:22
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: Manuela

Hejhej (:

Tack så mycket. Du kommer älska twilight boken. Jag gjorde det och jag har svårt att hitta något att läsa. Hoppas du gillar boken (:

2009-05-09 @ 16:32:09
URL: http://manueela.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0