FLÅT

hörrni felåt, men när jag mår sämst så ska jag nog inte blogga, höhö, aah, iförrigår var jag i stan med vendela, vi hade kul & så, provade kläder också,  prova en jättesnygg tröja/klänning som kostar 150 :- , aah, den vill jag ha!! haha, &  igår fick jag den, igår var jag ute med mamma & försökte hitta ett par skor till mej, hittade inga som jag verkligen gilla, det var typ; -den finns inte i min storlek, - den är för ful, - för dyr, - den måste ha en liten klack. hahaha, aah, men jag har hittat ett par skor nu, hoppas jag får dom snart. ett par jättesnygga leopard ballerina skor med en liten klack, gaassh

*rap* haha, nej, jag bara skoja, *rullande ögon* - just nu dricker jag redbull, kostar bara 10 kr för 2 redbullsar i kista!, ska köpa ett helt paket, älskare<3, - höhö, men asså man blir sömnig av det, jag är fett trött ._.' haha

idag; var i kista med melissa, hade riktigt kul asså, det såg ut som hon hade druckit typ asmycket, haha, not, hon köpte en väska som var riktigt snygg också, drack millshake & lekte ganska mycket, haha, alla blev irriterade & arga på mig & melissa i tåget, & när vi gick av alla bah; ååhh, äntligen har dom gått av tåget, jag lovar att dom tänkte så, hahhahahahahahahahhahahaha!


sånna med liten klack, magash




lite bilder...

Kommentarer
Postat av: Via

haha, jag tänkte precis ta kort på den där "heaven is a place on earth" grejen idag när jag gick förbi x)

2009-05-24 @ 20:04:56
URL: http://xattitude.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0