58 dar, yes!

nu har jag fixat min design till dessies favoritfärg, haha, nej, jag bara skoja, hon hatar lila. too bad att hennes blogg är avstängd :( 

hehe, har inte alls gjort mycket idag, bara varit hemma & så, vendela kom hit & vi bakade misslyckade chocklad pannkakor. när mina föräldrar kom så jag fick jag skäll ..igen! får det varje dag om inte mer! :o, haha, nej, men dom är så petiga, aja, måste vara snäll mot dom, det är ju dom som ger mig pengar ;) yey, om en vecka, (mindre) kommer lönen, gash så mkt jag har jobbat denna månad, nässtan för mycket. 

det är bara 58 dagar kvar tills jag åker till miami beach, & bolivia. yes! haha, tråkigt att vi bara ska mellanlanda där i miami en dag. men på en dag kan man göra mycket va? hehe, jag ska iallafall till stranden först! - to bad för er som stannar kvar i svennelandet, haha!


Kommentarer
Postat av: Via

Haha, men liksom jag ska till tunisien efter midsommar, sen ska jag till danmanrk, sen ska jag till finland och sen ska jag till danora :) Så jag känner inte avensjka precis

2009-05-17 @ 14:27:47
URL: http://xattitude.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0