->stormunstandkrämsfabrik<-

guuud va skönt med sol! asså jag dör, älskar vädret just nu!

var precis ute med stora söta tjocka yakko, vi var ute & tog en snabb promenad, men han tröttna snabbt så vi sprang hem, glömde tyvärr att ta med bajspåse(ar), så jag får plocka upp det nästa gång jag går ut, hehe, idag har jag varit i stan med mina föräldrar, försökte hitta ett par ballerinaskor som jag gillar, men dom verkar inte finnas någonstans där dom inte kostar över 500 ;- ööh, to bad, aah,  men dom ska jag ha iallafall! känn på den du mamma, haha, sen åkte vi hem& jag gick & bada med bea, oneida & niklas i brunnsviken, roligt var det, eftersom jag nästan puttade oneida i vattnet, haha, näästan (NOT) hahahhahahahahahahahaha, är otroligt glad över att jag har internet & datan, yess!, nu ska jag photoshopa & ha det roligt resten av dagen!

btw, idag är det morsdag, glöm inte gratta era mammor, det gjorde inte jag iallafall, jag väckte henne klockan 7.00 för att ge henne presenterna som jag köpte, eller asså jag köpte dom inte, men jag fick dom gratis av yves rocher, säg inte till min mamma jao, haha!

Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0