you make me sick

hej, idag gick skolan bra, slutade klockan13.00 <-- en kvart innan, för att jag skulle köpa nya pass, alltså, först måste man ju ta kort på en & fixa fingeravtryck & sånt shieat, aja, det gick bra, förutom att jag hatar bilden dom tog på mej, vill inte ens komma ihåg hur ful bild det va, uuuusch. efter den fruktansvärda bilden på mig så gick vi in till solna centrum & köpte nya strumpor till mej, (BEHÖVS)  & så åt jag min middag där också, det var millskaaaaaake<3, lovely! nu är jag iaf hemma & nu ska jag fixa en header till olle & påbörja min nya header. see ya bitches ;)


Kommentarer
Postat av: Via

ehm, ska vi gemföra våra passfoton?

Jag tror att min är värre ;)

2009-06-05 @ 21:37:29
URL: http://xattitude.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0