min ipod gick sönder ;'<

hej hå, idag var jag med olle i stan, kollade i genom hela åhléns & sen blev vi låga & åt en halv bulle, då fick jag dåligt samvete så vi gick myyycke mer. iaf, min lunchvar millshaeake. & olle.. men seriöst! hon drack upp den på 3 minuter, meddans jag inte ens hunnit dricka halva, man ska ta det långsamt olle! :c .i kannebo butiken så sminkade en makeupartist mig med en puder, guuuud, man ser inte en enda finne? den ska jag köpa! 400 för pudret, + 200 för  lådan den kommer i, alltså 2 månader innan jag får det, men om jag är snäll & inte tar lådan så får jag pudret den här månaden, tråkigt att det inte finns något prov den här veckan, då kunde jag ju fått om jag hade alla rätt. tur att vi har sommarlov, sköööööönt kommer det att bli! ah. men jag äta äpple snart. så hejdå<3

btw. min ipod touch gick sönder idag, hoppas den överlever, vad ska jag göra utan den? ;'<





Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar: Tack så jättemycket, fina du! Snällt av dig :)

Klicka gärna till på bloglovin' för att följa och se mer bilder, det skulle vara trevligt om du ville göra så :)

2009-06-06 @ 17:25:46
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Via

du kan säga att vi ska ha svenska prov, för det är typ prov, man ska kunna iaf skit många ord :)

2009-06-06 @ 18:17:41
URL: http://xattitude.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Härliga bilder ;D

2009-06-07 @ 19:43:50
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0