såg ni hide and seek igår?



hej allihopa, idag har jag vart hos tandläkarn, dom sa att dom skulle "klippa" av en liten del av mitt tandkött för att min andra tand (som inte vill växa & komma ut) ska komma ut, om ni fattar nada så har jag tandställning, det kommer bli skönt att ta bort den om typ ett år, ._.' aja, men om en vecka ska dom göra det & sen kommer jag få ett ätschemma, får bara äta något lättugat & glass,härligt! millshake hela veckan (efter behandlingen).

i skolan så ville alla prova mina nya skor, åh,älskar dom! hade tråkigt i skolan, somnade nästan, som tur hade jag bara skola till klockan 13.20, annars skulle jag bokstavligt talat dött, hehe, not, efter skolan var jag hos vendela & åt mellis & hade det trevligt, vi kollade på 24, lääskigt, på tal om läskigt, såg ni hide and seek igår på sexan? åh, fett läskig!  jag bah darra varje gång han gick till toan, gash, ja, det var min dag, just nu lyssnar jag på sofijah, okej, jag ska snart byta, gillar inte henne så mycket längre, hon bara gör folk deppig, ibland blir jag glad över att lyssna på hennes musik, för att veta att någon har det svårare än mej, brukar lyssna på det när jag är lessen.

-mitt hjärta är öppet & alla bara strör salt, det gör ont, själen bara svider, jag som vanligt,  vrider tibax i tiden.... (sofijah)

- lalalalala, mitt liv är bättre


Kommentarer
Postat av: Via

mohaha vad snygg jag är x)

Okej låten går inte exaaaat så <3

2009-06-04 @ 21:24:58
URL: http://xattitude.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0