Twilight

Hej alla där! Idag är jag jätteglad, har städat & fixat mitt rum.. som jag skrev på andra inlägget!, Aja, Idag kommer jag inte göra något särskilt, vara på datan en stund, tv, twiligtht,<-- juste! har inte berättat det, jag har fått låna twilight boken nu! <: är jätteglad! & det är första boken. Alltså filmen. Har typ läst 2 kapitel, är redan fast! Haha, Edwars & bella ska rädda mig från att dö av tråk -.- haha! 

 

Förresten! När jag städade så hittade jag mitt..eller rättare sagt, mammas hårförlängning, fast hon använde den aldrig så jag fick den. Gillade den inte för att den var inte i min hårfärg. min hårfärg är typ svart/mörkbrun, hårförlängningen är ljusbrun/blond mix, Älskar den färgen! Ni vet den där färgen foki har? den! Skit snyggt! Funderar på att färga mitt hår till det..Ska fortsätta lyssna på fjortismusik nu, pussar!


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0