Städdag idag

Hej, nu har jag tid att skriva lite här i bloggen, Idag har det bara varit en städdag, Städat mitt rum, Klippt ut bilder för att klistra dom på min vägg, packat till Bolivia-resan, Slängt en massa skit.. Iaf, just nu sitter jag här & har inte riktigt mycket att göra. Tror någon bra film är på tv.. Kanske ska kolla på det senare. Yakko har iaf haft kul med sina nya kompisar, McDonalds leksaker. Fint yakko! fint! Sen hitta jag mina efterlängtade favorit skor som var borta ett tag. & ett par rosa mjukisbyxor 70% långa & En rosa midjekjol.. Nu ska jag fortsätta chatta med blondinen..Btw. Olle, jag fortsätter kalla dig för blondie...

måste nog byta nagellack snart..

Mjukisbyxorna, eller nåt sånt, Snygga var dom iallafall, lite konstigt att jag ens fick på mig dom..  Dom såg skit små ut!

Sista bilden för idag...kanske

förresten! Idag eller imorgon så blir det en ny design!

Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0