Sry för dålig uppdatering

Sry asså! har inte varit hemma på 2 dagar typ, (känns det som) Igår var ju jag med finigaste vendela i grönalund, Guud va kul vi hade asså! jag tog typ död på min hals av allt skrik & skrattandet. Kommer sakna dej<3, =( - I grönalund, haha, vi åkte allting förutom frittfall, ALLTING, Så jävla kul! För det första så regnade det liiiite så det var inte alls mycket folk, inga köer, Okej, ibland fanns det köer... Men inte längre än en MINUT! =). Dagen var ju helt klart lyckad! Hoppas vi gör det igen nästa år eller nått.. Eftersom vi åkte allting, så betyder det att vi åkte insane!! Asså jag fick seriöst tjata på Vendela i 3 timmar tills hon sa kanske!. Hon vägrade lixom, När vi väl hade åkt den så börja hon skryta om det till varje jävla person i sin kontaktlista utan att skriva att det faktist var jag som tvingade henne.. Vi åkte faktist insane 2 ggr ;)

shiet asså, mitt hår blev crazy efter grönan.

Vendela posar med vår lunch, (det enda vi åt under 6-7 timmar, & vi var inte hungriga, man vill ju snarare kräkas efter att ha åkt insane -_-)

insane, yes, vi åkte den, *stolt*

Blöt bild på oss.

ingen komentar

Vi gick dom gratis av en tjej som jobbade där, glada blev vi =)

åkband!

 

 

Idag var vi i.. ehm, jag kommer inte ihåg vad det heter.. ekerö.. ADELSÖ ,med vendelas familj & så, Vi åkte typ i bilen i 2 timmar ungifär, läskigt att komma ifrån stan.. Men kul ändå! Vi åt mat, lekte med hundarna Maja, Shuie & den andra, Bianca, <-- hennes namn är så fint! (Bara för jag skulle heta så, men mina föräldrar ångrade sig, tänk er, bi - anka. HAHAH) Vi bada lite där i sjön, usch va kallt, aja, vem bryr sej? jag hoppa in först! =) Vendela som brukar vara först in var badkruka idag, nja...tills filip putta i henne! hHAHHA, det va kul asså! Det dåliga med det stället vi var på var att det inte fanns toalett, internet eller en tv som funkar! :0  jag undrar seriöst hur dom lever där...

Jag var klar för att bada!

lets do this shiet, 

Vendels på bilden

bild på oss =)

Där blev det en oseriös bild, Ohshiet, kolla på min arm. 

Me being happy

Vendela & jag posar

Sommarflickan, Gullig tröja va? 

Jag var lixom inte beredd på bilden. Oj 

Bianca sötis

Hon var ju också söt! Fina shia, Eller nåt sånt hette hon..

 

 

 

Vendelas Blogg är förresten: www.einiemoore.blogg.se  - hon har börjat blogga igen! 

 

långt inlägg jag vet, hoppas ni orkar läsa, ,ha det bra på midsommar allihopa!


Kommentarer
Postat av: ven

kommer sakna dejj !!



<333

2009-06-20 @ 00:41:46
URL: http://einiemoore.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0