Snabb dag i skolan

hej alla, idag var jag i skolan, snabb dag eftersom vi både hade sovmorgon & sluta tidigare! - happyface - Vendela gick precis, hon har varit här en liten stund för att kollaklart på "i taket lyser stjärnorna". Bea & oneida kommer hit & kollar på den. & igår var olle här & kolla på den, haha, :) 
nu sitter jag iaf här & ska städa, måla naglarna, äta & kolla på the hills, som inte börjar förrens klockan 17.15. .suck. nu ska jag skriva lite i min riktiga dagbok, där alla mina hemligheter är. mohahaha, synd för er som inte får se den, lalalalalala. :)-(:

Kommentarer
Postat av: Via

du får super gärna bränna den till mej :)

2009-06-08 @ 20:05:42
URL: http://xattitude.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0