Saker jag inte hunnit berätta

Okej, jag har inte hunnit berätta men..

* Jag har kvar min solbränna! :) Men tyvärr inte lika mkt som den var!

* Vi har fått Stanley som gäst, - en av pappas kompisar som ska över hos oss några dagar tror jag - 

* Yakko blev förresten galen, & vild när han såg honom, - han älskar honom!

* Min lillebror har irriterat mig till döds -.-

* Jag har fått en egen domän, lynettechavez.com - men jag ska fixa den först! + jag kommer byta blogg då, eftersom jag kan inte ändra domänen här på blogg.se & Jag har redan fixat pengarna till min blogg. eller blogglön

* Jag har slått min rekord på snake, haha

* Det är 18 dagar tills Bolivia & Miami!!

* Jag kom på att jag alltid skickar sms så tidigt & så sent till Vendela, skickar vid 7 på morgonen, & 22-23 på kvällen, Lite oartigt kanske, förlåt vendela, haha, men asså jag kommer alltid på att skriva nånting till dej då.

* jag har märkt att klockan är 23.07 - & jag är trött, Ska sova strax. 



Kommentarer
Postat av: ven

gör inget !



<33

2009-06-26 @ 10:40:06
URL: http://einiemoore.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0