Mitt långa inlägg..

Hej alla, sorry för jag inte uppdaterat, har inte haft mycke tid! ) Idag har jagvarit i huvudsta badet med melissa. Har solat asmycke & redan fått massa ränder.. Har inte gjort mycke mer, Badat, solat & nu är jag här & ska snart kolla på the hills som börjar om 3 minuter, måste skriva snabbare...!

solbränna?

Provade nytt läppstift, organgt/rosa, Snyggt iallafall!

 

Inlägget från igår..

 

- (ring ring, -Melissa från min mobil)

- Hallå? - Olle

- stänger av mobilen! - Jag

- VI GLÖMDE SÄTTA PÅ DOLT NUMMER!

- Shiet, men det gör inget? hon är ju ändå blondin!

- Ringer igen.

- Melissa pratar konstigt..

- Olle lägger på.

 

senare vid olle.. 

 

-Hejhej

-Ajuste det va inte vi som busringde..

 

för några dagar sen... HAHA det va kul

gjorde klart min bild på yakko för några dagar sen!

 

 

 


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0