i sommar byter jag stil

hej alla, dagen har gått bra & så, förutom att jag fick tåla att vara med den personen jag inte gillar, sry men du är sjukt irriterande, aaja, gissa vad? jag hade 45/45 på nv provet! yey! fick 200 spänn!, som gick direkt till dom efterlängtade ballerinaskorna med en liten klack, mina föräldrar köpte sånna igår, dock i en för liten storlek men det gör inget, för dom ska hämta mina skor nu, i rätt storlek ;) 

& rubriken, ja, den är sann, jag ska få en hårförlänging & kanske få några enkla slingor, det jag vill ha är en emofrisyr, ni vet en sån där jättesnygg? Med snealugg & långt smalt hår? så jävla snyggt asså! frisyren blir ny & typ ny klädstil, bye for now


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0