Detta visste du inte om mig...

Detta visste du inte om mig..

*Jag biter på naglarna just nu, även fast jag tycker det är äkligt - fixar ju bara dom (a)

*Jag äälskar desireés blogg. 

*Jag har alltid kalla händer & fötter, även på sommaren.

*Jag har en rottweiler (okej ganska många vet det -_-) nu kom han =)

*Jag är rädd för att förlora Yakko & mina kompisar

*Jag älskar kläder & skor! vill jobba med det när jag går ut ..ehm..  jag vet inte vad det heter, joo den där saken, universitet, gymnasiet, studenten, aa, nåt sånt!

*Jag läser mer än 30 bloggar varje dag, när jag inte är upptagen komenterar jag alla

*jag gillar mina ben, fast inte mina lår 

*jag har mer än 300 egobilder på min mobil &  mer än 1500 egobilder på min data

 


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0