brunnsviken

hej alla coolingar, min internet funkar lite grann nu, så jag passar på att skriva, okej jag orkar inte skriva om skolan, det är lite tråkigt att berätta om den, haha, händer samma sak varje dag, vaknar 7,00 - tar ut yakko en halvtimme, 7,30 - börjar läsa i en kvart, & sen är klockan kvart i åtta, & då måste jag börja klä på mej, sminka mig, platta håret, brukar komma vid 10 över 8, aah, så händer varje dag, lame va? & sen lite skola... HAHA, rasten var ju roligast! (som alltid), fjortisen & flatface kom till skolan & försökte starta bråk eller nåt, det kom iallafall visenskas rektor & dom skulle ha ett hemligt möte med vår rektor, MOHHAHA, & vi fick inte gå in dit & höra vad dom sa så vi bah satt där i trappan utanför, haha, sen helt plöstligt var dom borta, tada!


efter skolan så skulle jag ha spanska, men jag orkade lixom inte?+ att jag skulle bada i brunnsviken, ajuste vi åkte till brunnsviken med olle, vendela, vickan & niklas, asså den där snygga killen kom idag också! han har varit i brunnsviken med oss typ jättemånga gånger, men seriöst, hans mage, DREGGEL, 6pac & allt, aja, jag skulle hem tidigare, & nu är jag typ hemma, haha, hejdå


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0