Wohow, webcam + ny bärbar mac

Hej alla, klockan e just nu 00.45 , ska strax sov-, hehe om jag ska va ärlig så ligger jag faltist på sängen och skriver från min iPod. Min pappa har ju precis fått en ny bärbar mac, egentligen är det ingen skillnad på min & hans (haha, förutom att hans bärbara är bärbara och min är en sån där vanlig dator hehe) men han har webcam, fatta va kul, nu ska jag webba med alla mina kompisar!! hehe , vi tog precis typ 50 bilder, som inte direkt var några snygga heller. Men man kan inte alltid vara fin pä bild, haha, vi provade alla funktioner och filmade oss, imorn (idag, lördag) så ska jag göra ett videoinlägg, hihi & så får ni lite bilder, btw, ska börja blogga på hans data istaället! =) aja måste sova, skriver mååånga inlägg imorn, eller rättare sagt, idag!

Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0