ps, i love you

Idag åkte jag till solna centrum, ensam, hade lite tråkigt här hemma med lata yakko. vaknade vid 8, yakko ville ut. btw. hans sår har läkt helt nu typ, gissa om jag är glad eller?!, haha, aa, när vi gick ut ville vi busa lite grann så vi gick till sandlådan, där alla bebisar vill vara, perfekt ställe för yakko! haha, han hade kul där, han grävde lite hål & sen tog han i sitt hela huve i sanden, very good jobbat yakko, very good! senare gick jag hem & sovde igen till klockan 11, åt frukost, bråkade med min pappa om bloggen (han vill att jag ska ha blogspot bara för det är bättre, bla bla bla!), & sen åkte jag till solna centrum själv, för att försöka fixa ipoden innan resan som förresten är om 8 dagar, iallafall, i solna centrum åt jag glass & köpte ett par örhängen till mamma, hon fyller ju år snart så, & ja jag vet att jag precis berätta det & att hon kan kolla på det, men jag köper nåt annat till henne i Bolivia så får hon örhängena idag. Sen åkte jag tillbaka & duschade, nu sitter jag här vid datan, ska kolla på tv, eller inte, typ på någon film, ska nog kolla på ps i love you, den verkar bra, har inte sett den, aja, byyye byee
Jag just nu =)

p_s_i_love_you_ver3.jpg

filmen jag ska se,, ÅÅHHH, MED LISA KUDROWWWWWW =)) ÄLSKAR HENNE, BTW, HON ÄR PHEOBE FRÅN VÄNNER haha, ska gå nu, lots of love



Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

AH SÅNA GLASÖGON ::D:D:D

sv: guro lolita då? XD

2009-07-05 @ 16:34:06
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: Nadja - Hon från Klass 9A

Bra blogg :)

2009-07-05 @ 20:25:08
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0