:@

Hej, sitter här & surar, mina föräldrar irriterar mig, först så försöker jag fixa min ipod, & då måste jag ju ladda ner iTunes (nya versionen) & då kommer han & bah: Lynette, du gör helt fel, den är redan installerad. VARFÖR I HELVETE SÅ STÅR DET ATT DEN INTE ÄR DET? ahh! blir så arg, & sen fixade han det inte, istället började han skälla på mig, han bah: du får inte ha lösenord, det är irriterande när jag försöker komma in på den. ehm? bara för mitt konto är normalast, & var det inte därför man skulle ha egna konton? :@ Sen går jag härifrån, & kollar på the hills, & han bah kommer & säger att jag måste kolla på något normalare, typ som national animals. :@ & nu har dom gått, ÄNTLIGEN. 



Kommentarer
Postat av: Randy

Usch vad jobbigt!

2009-07-03 @ 18:49:03
URL: http://www.randys.se
Postat av: Via

sv. Men har får man bara inte svälja vatten, och det är liksom normal mat här. :)

2009-07-03 @ 19:14:00
URL: http://xattitude.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0