Vänner, here i come!

Hej allihopa! nu har jag kollat klart på mina tv program & så. kollade på the hills, haha, är det bara jag som ääälskar spencer? förutom allt dumt som han gör så är han faktist lite söt ;) iaf, hur mår ni alla? jag mår själv jättebra! som sagt har jag ju kollat på the hills & målat mina naglar, dom är skit snygga nu! gash, hoppas det håller till resan, annars får jag ju ta & måla naglarna i planet. he he. ohshiet, vill ni veta en dålig nyhet? jag har börjat gå upp i vikt igen, oh no, måste börja motionera i dom 5 dagar jag har kvar här i kalla sverige, sen åker jag till miami & bolivia! wohow, shit, är det bara jag som är så här försenad? alla är typ redan bortresta, landet & en massa saker, aja, dont matters! aja, nu ska vänner få underhålla mig meddans jag har tråkigt, ibland är youtube klipp det bästa som finns! skriver senare, byee!





Pyjamasbyxorna & min mage

Jag kommer fortfarande ihåg från igår, gash, gör aldrig om det igen


Kollar på the hills

Gammal bild på sötnosen yakko som ville vara med i bloggen.


Kommentarer
Postat av: Em

Allt bra med mig :) Lite småtrött. Gjort något kul idag?

2009-07-08 @ 19:01:25
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: josefin

fina naglar :)



vad tkr du om jeans-plagg?

läs och kommentera gärna mitt senaste inlägg :)

2009-07-08 @ 19:31:30
URL: http://thejosefin.blogg.se/
Postat av: Ehli

Sv: Jovisst. Hojta till när du lagt till mig så lägger jag till dig meddetsamma :)



kraam<3

2009-07-08 @ 20:36:50
URL: http://ehlis.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0