nr, 1 på "jag-vill-ha-listan"

Detta vill jag ha för att bli lite gladare =) 

Webcam. Den ska jag använda till att ta bilder från datan, när man lixom inte orkar ta kort med systemkameran, eller har bråttom & ska lägga ut en snabb bild, sen kan jag ju webba på msn. Den modellen jag vill ha heter:CliqueCAM HD Webcam & funkar på mac =) hoppas jag får den snart =) Får ta & tjata på mina föräldrar


Olika slags webcams, (likadant märke)

 

Nikon d60- så jävla nödvändigt! Seriöst, jag skulle få den om jag inte skulle ha tagit ipod touchen, men jag ångrar inget, musik är väl viktigare än en system kamera va? i think so.. I WANT IT =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Följas via blogglovin? Grymt fin blogg!

2009-07-07 @ 15:53:04
URL: http://tigiz.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0