tyra banks show on tv now

hej alla, jag var precis i vivo & köpte cola till mig, ska snart dricka det, ajuste jag skriver från min pappas bärbara eftersom jag inte vågar använda mammas, egentligen gjorde jag ingenting, men två tangenter gick sönder, jag bara skrev & sen åkte den av! *hosT* dålig kvalité *host* aja, just nu kollar jag på the tyra banks show, haha, älskar det programet, btw, på måndag åker jag! alltså om 3 dagar, fast man kan säga 2 dagar, för asså vi åker tidigt, ,men om man ska vara exakt så 3, & på söndag lämnar vi yakko till hans hundvskt, =( & på lördag ska jag träffa hans hundvakt, jag har inte gjort det, igår var jag pistoff så jag hade ingen lust & iförrigår var jag trött, hoppas det inte händer något imorn då. aja, tyra banks show börjar nu, bye!


Kommentarer
Postat av: ven

smsa mejj näär ni åker . bryr mej inte om när !



saknar dejj

<333

2009-07-10 @ 16:54:50
URL: http://einiemoore.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0