tröstar mig själv

=( Sitter här & tjurar, är arg över att jag inte kommer få en kamera på länge, mina föräldrar säger att dom har betalat för mycket till resan & att jag kommer att vilja ha en massa saker från miami & bolivia också. naaw, tycker synd om mig, tur att jag har min månadspeng då, nästa månadspeng goes till en ny webcam! that's it! jag ska fööörsöööka inte shoppa upp alla mina pengar, & köpa webcam istället, det är viktigare ju? ;) nu är jag på bättre humör, yey, gjorde mig själv glad! oj, nu har vi fått besök av pappas kompis, ska hälsa på honom, kommer strax & skriver ett inlägg om vad jag ska göra i veckan. kommer snart

Gammal bild på mig & vendela när hon skulle sova hos mig, gulliga solbrillor va? ;) to bad att yakk0wmannen tyckte att dom fick för mycket uppmärksamhet & bestämde sig för att destroy them! nu finns dom inte längre. men fina var dom.

*letar efter yakk0wmannes bild när han hade sina rayban,'* , hittar dom inte =(

oh no, en tangent gick precis sönder på mammas bärbara, shhhh'! det var inte jag1 , seriöst, det var inte jag, den gick av sig själv!

Kommentarer
Postat av: vendela

hahah namnet vendela gillar vi ;)

2009-07-08 @ 22:31:28
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: ven

saknar deejj !!

lycka till att spara! ; )

2009-07-08 @ 23:10:38
URL: http://einimoore.blogg.se/
Postat av: EmEm

bara fint med mig :) Missa inte min tävling! Har världens bästa läsare så, jag tänker skämma bort er :)

2009-07-09 @ 12:34:04
URL: http://emelojs.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0