om 10 dar åker jag

Godmorgon alla,, om 3 minuter börjar våra värsta år! Ska kolla på det en stund.. idag vaknade yakko mej vid 6 & ville ut, då måste jag göra det.. aa, & sen sov jag till 10. Kollade på tv, åt min brownie, & just nu sitter jag här & väntar på att min mobil ska komma från lagningen. Dricker äppelcider också, haha, min lillebror har rätt, jag börjar bli fetare.. 

våra värsta år börjar nu, cya! Btw. är det någon som har sett tv shop? haha, så himla fejk, dom tar 1 bild på finnarna & sen med photoshop fixar dom precis samma bild? Idiots! och jag vill inte lägga ut bild. hihi, nu får ni bara ta & lita på mig 

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: jag hatar mitt hår!

2009-07-03 @ 12:06:07
URL: http://wouq.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0