Nånting nytt?

Hellow darlings, någon som har märkt något nytt med min blogg? haha, ta en god tid på er ! haha, just nu sitter jag här & tappade precis lite av min macka, synd att yakko inte är här för att ta upp det, han är ute på promenad med mina föräldrar, Shiet, min internet har börjat bli lite dåligt just nu, hmmmm, inte längre! ;) Aja, nu ska jag kolla på något på tv & sen äta middag & på kvällen kommer det några program. Aja, min design är inte helt klar, headern fattas, men den kommer imorn typ, Nu ska jag åka inlines till grönalund, hahahah, jag önskar jag gjorde det, nepp, jag ska tråka hemma, bye

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

hih naw thank u :3 <3

troru du kan hjälpa mig rösta på vilken stil jag ska ha? :D tack på förhand! :'D

2009-07-04 @ 12:49:29
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0