Maja på besök

haha, något konstigt hände precis, jag sitter här vid datan på soffan & bah är helt inne i datan, & sen helt plötsligt så kommer maja & hälsar på mig, haha, & för er som inte vet vem maja är så är det yakkos minikopia kompis, en liten pincher som är yakkos kompis, haha, lite roligt va? en stor rottweiler som har minikompisar? the truth is.. yakko har inga "stora" kompisar längre, bara "små". haha, sötnos! iallafall, Maja bah kommer, & då ser jag ju att hon har smittit från sin ägare för att komma in i huset, & yakko var där ute & väntade så gulligt på henne. naaw, gulliga tsm är dom!

finns det någon mat här kanske?

oj, pappas sko,

om jag gör så här kanske jag får nåt ;)



Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0