jag e i bolivia!

hej alla, jag e i bolivia nu, saknar er alla mkt! btw. jag ska fo en hund pow tisdag, & jag har redan 2 har, en som heter rocky & e typ cocer spaniel & en annan som e nàn vecka gammal, stackarn! dom tog honom ifrán sin mamma skit tidigt!  aja, den  e grannens, & grannen drar hunden pá hans pels, stackarn va?, & allt ár olikt hár, i bolivia finns det hundar everywhere! & alla é hemlosa, & det ser fattigt ut overallt! golvet e sonder, allting, hundar gàr pà ngatorna helt ensamma, alla slár dom, ingen respekt alls! bilarna áker helt crazy! man blir enkelt pàkord & det finns smá butiker var en du gár, maten e helt olikt, ocksá, man eter en hel fisk till varje person & allt, jette konstigt, & jag f`ár inte gá nonstans her, mamma & pappa e redda att nát ska handa mig. men en bra sak i bolivia e att hela min slekt e har & jag fàr vad jag vill typ, & sen e allt billigt her, ni vet skonhetssalongerna i sverige? mm!, hur mkt kan det kosta dar for att fà naglarna fina, háret & allting? hmm, nán tusenlapp va? her kostar det 30 kr, billigt eller vadà???, & just nu sitter jag i en internetcafé eller vad det heter, jag har varit here i 45 minuter & det kostar 2 kr, SERIOSLY DUDE, gissa hur mkt allt kostar her? shit, imorn ska jag & shoppa iallafall, mamma fyller ár pá soindag, sá det blir fest, aja, nu ska jag nog spela nott, `bye, saknar vendeisla btw!

Kommentarer
Postat av: ven

saknar dejj meee ! åskar hur mycke som helst här .



<333

2009-07-18 @ 10:12:26
URL: http://einiemoore.blogg.se/
Postat av: Em♥

Hoppas du får en härlig söndag = )

2009-08-02 @ 14:57:37
URL: http://heiskanens.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0