Im in miami biatch

Hej alla. Sover alla där i sverige? Inte jag iallafall, är i miami just nu, vi har rest hela dagen, och btw, det är fortfarande måndag här, à, just bu sitter jag här i hotellet, älskar det! Man fåt bätjänter över allt & alla bär saker åt en, & jag har inte ens sett vårt rum, men själva hotellet är minst på 4 stjärnit, Lovely! Btw, jag gillar inte att resa! Eller asså flyga i flygplan , höll på att dö av mina öron som stängt sig, och det var dåligt väder (alltså i natt för er), så var lite rädd, eftersom varje halvtimme höll dom att säga åt folk att inte röra sig ur sina säten & sätta på bältet, sen gungade planet som in i helvete. Iaf resan är över för idag, reser imorn till bolivia, på kvällen, alltså har vi rn hel dag på oss här i Miami. Okej måste gå, älskar er, btw. Vendela, jag kan inte svara dina SMS & så så du vet. Den är avstängd, en till btw. det är stekhett här k Miami, man kan inte andas, en jävla bastu känns det som, ska byta till shorts nu& kolla in mitt rum, bye

Kommentarer
Postat av: ven

okkaj !



<333

2009-07-14 @ 10:06:52
URL: http://einiemoore.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0