Godmorgon (15.00)

haha, konstig dag idag, vaknade vid 6, tog ut yakko, trött var jag, haha, men vad gör man inte för en sån gullunge? ;) aja, sov till 10 ungifär, mamma hade paxat tvättstugan så jag skulle tvätta helt ensam, (mina kläder, pga, resan) aa, & sen dog jag typ när jag skulle upp, kunde inte sova om sen så jag kolla på tv, sen ringer mamma & säger att jag skulle gå till hennes jobb för att ge henne busskortet, & sen säger jag det till pappa, & då skulle pappa göra det åt mig, men sen hade hon redan tagit det, så pappa bah, ehm, lynette, mamma har det redan? - en stund där trodde jag att jag hade drömt, haha, fick precis reda på att jag inte gjorde det. Nu sitter jag här & mina ben har somnat, ska kolla på the tyra banks show, btw, jag har fått en komentar från denise, ni vet den där naztybunny? en av mina idoler =) wohow! =) 
Göra innan resan:
Fixa Fiiixx's blogg.
 Packa till resan
 Fixa så att mina filmer är i ipoden.
 Göra en ny header. haha, efteersom min är konstig.___.
Köpa presenter till mina kusiner
Fixa reklam grejen till min blogg =). 






Kommentarer
Postat av: Ehli

Sv: Hehe, tack så hemskt mycket. Vad glad jag blir!



Skulle du kanske vilja följa mig med bloglovin är du söt&snäll ? (a) Skulle bli såå glad :)



kramkram

2009-07-07 @ 15:16:02
URL: http://ehlis.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0