fixa naglarna!

Hej alla! jag har precis kommit hem från solna centrum, & duschat, i solna centrum lämnade jag bara (bokstavligt talat) boken & sen åkte jag hem igen, inte likt mig? jag brukar ta en millshake eller något, idag så hände det inte. hehe, ska till min egna data nu, pappas data börjar bli lite tråkig eftersom jag inte har några foton, bara webbiscamis, hihi,eller jag orkar inte, tvn blir det istället! btw, i bolivia får man tydligen inte ha rosa nagellack på sig (säger mina föräldrar), så jag ska byta till fransk manikyr som mamma köpte till mig igår, glömde skriva det, (: en till btw, mamma ringde precis, hon undra vad min byxstorlek är, hon ska köpa nya byxor, ett par gröna! ;o not like me at all, jag gillar ju inte grönt till kläder, haha, undantag kanske? får se om dom ens är snygga, hon sa att dom liknade dom som jag har, fast i blå, aja, kisses!
Mina naglar just nu lång (tånagel tänkte jag säga, haha) tummnagel va? jag vet! jag sparar skit länge, det är därför jag blir så ledsen när jag tappar eller bryter naglarna
wohow, french manikyr, btw,på bilden är dt 2 nakna personer, jag vet, haha, det är en av mina pyjamas/hemmakläder.

Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0