Detta visste du inte om mig!


*Det brukar ta en halvtimme/timme att skriva ett inlägg i bloggen för mej, haha, & det är inte för jag är långsam, men asså jag distraheras hela tiden, om typ nån skriver på msn, jag har ingen musik på, glömde kolla in en blogg, ta ut yakko, jag brukar skriva typ några rader sen gör jag allt det & sen forsätter jag. haha!

*Jag blir lessen jätteenkelt, alltså jag gråter inte, men jag är lessen inom mig. & jag kan få dåligt samvete om jag typ glömde diska till mamma, eller typ glömma att ge min lillebror mat, <-- men det händer inte ofta, han äter ju inte, det är sant, han blir  mätt på frukosten & han äter inte lunch, & ibland inte middag. Istället köper han godis, & blir inte ett dugg fet!, haha, jag kan också få dåligt samvete om jag glömmer läsa någons blogg.

*Jag har ofta ont i magen. 

*Jag ska opereras den 28 augusti, min mun, en liten bit av mitt tandkött ska tas bort typ, för att min tand ska komma fram, annars får jag fina tänder & en cepetand. Efter operationen så kommer jag inte få äta typ, bara alvedon, lättugad mat, millshake & glass, inget mer! 



Kommentarer
Postat av: emelie

sv; ta hål, de gör inte ondare än öronen och är garanterat värt pengarna! :)

2009-07-01 @ 19:27:45
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: Bea

När du loggar in skriv till mej på msn då!

2009-07-02 @ 10:49:34
URL: http://wouq.blogg.se/

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0