change of planes

nehep, nu blev det ändrade planer igen, jag får baka när mina föräldrar & yakko kommer tillbaka, just nu är dom hos yakkos hundvakt som ska ta hand om honom meddans vi är i varma miami och bolivia, kan ni fatta att det endast är 4 dagar kvar?, snart typ nästan 2 dagar, först, eftersom vi ska åka väldigt tidigt på morgonen, och snart är det kväll hos mig. just nu har jag lite tråkigt, ska kolla in nya kläder på topshop, har hittat en massa underbara, mitt enda problem är bara att jag sitter på mammas data, och för det första så kan jag inte ha printscream, eller jo ,men jag vågar inte trycka på den knappen och för det andra så har jag inte photoshop på den här jäv*a datan, nej, asså, snart börjar 2 and half men, om det inte är något bra avsnitt springer jag till min mac, oh no, min lillebror sitter där, får ta och sjunga för att få bort honom, haha, bye <3

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

jah, glassen var fejk D:

jag fick öh, en dum kommentar på min förra blogg. och det var "MEEN JÄVLA NÖÖÖRD". ja ungefär så, det var kommenterat på inlägget om an cafe konserten som jag var på i mars i sthlm :3

an cafe = japanskt band. guessar att jag fangirlade lite för mkt i det där inlägget...

2009-07-09 @ 20:27:07
URL: http://kawaiikai.blogg,se
Postat av: KAWAiiKAi ~

hihi tavk, men lite kille iaf .__.

2009-07-09 @ 20:36:17
URL: http://kawaiikai.blogg,se

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0