2 dagar kvar!

haha, lynette på grönalund, no no, im just kidding, hihi, idag ska jag till solna bibliotek & lämna tillbaka twilight boken, :@ pappa gjorde inte det åt mig, han "glömde" , pisstof, pisstof, pisstof, aja, men jag ska åka om en halvtimma så jag har tid, eller egentligen inte, jag sitter här helt osminkad & med gympakläder, (haha), med en gammal tofs, ska snart göra en fruktsaladd, med banan, äpple & mandariner med glass, sounds good right? hell yeah! btw, på måndag åker jag, & idag är det lördag, alltså 2 dar, men vi åker ganska tidigt så typ en dag med några timmar, haha, så på kvällen ska vi packa, packa packa, & alla ska vara klara & allting, imorn lämnar vi yakk0wmannen till hans hundvakts familj, tråkigt att få lämna honom 5 vecker & två dar, =( iaf, jag har packat klart typ, men min mamma fick damp på mig hela tiden! bara för jag tog alla mina kläder så börjar hon skrika att vi inte skulle ta med så mkt kläder, & sen börjar hon klaga på att jag håller på att ta med alla mina underkläder, .__.' weard right? aja, hon har gått ut, FINALLY, ska till solna nu, skriver senare, love you guys!


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0