2 and half men

Hej alla underbara! just nu sitter jag här inne på min mammas bärbara & kollar på scrubs, shit vad det gör ont att skriva på dom här små knapparna, naglarna fastnar mellan dom, haha, iaf. har jag berättat att jag ska resa om 7 dar? haha, förlåt för jag är störande, haha, men jag är bara så glad! 80% glad iaf, Dåligt att jag inte får ta med yakk0, som btw har fått en ny matsäck, räcker ungifär i en månad, men vi ska ju vara borta i mer än en månad så vi ska ta & köpa en till matsäck, aja, imorn ska vi gå & träffa yakk0ws hundvakt som ska ta hand om honom meddans vi är i Bolivia, kul va? han får också semester från oss, =) Nu ska jag kolla på two and half men. Skriver mer senare, kyssar! =)

Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0