Godmorgon

oj, haha, jag hade skrivit en inlägg från ipoden men interneten har blivit konstig, den stängs av ibland, höhö, inte bra! - idag vaknade jag 6.30 , yakk0 ville ut, så jag tog ut han & så, sen hittade han en rosa ballong under en rosgrejen, haha, & då fick jag ta & hämta den till han, .. ja, man kan inte säga nej till sötaste Yakk0, =) Haha, & bara för jag gjorde det så snubblade jag på en stor pinne som stog i vägen, nu har jag fått ett nytt sår =( nu har jag lärt mig en ny sak! - Ta aldrig floppatoflorna ifall du ska ta ut yakko - haha, när ballongen kommit ut (efter allt kämpande, hihi) så ville han inte ha den .____. Tobad Lynette! Tobad!

 

Nu har jag iaf ättit klart & fixat mina naglar, dom blev inte så snygga, för att jag inte hade något att göra men men men , det duger =), btw, nästa måndag åker jag, hihi, & idag kanske jag får min nya resväska, eftersom jag inte har en, eller jo, men den är inte fin. Ajusste, i bolivia har jag internet + webbcam så jag kommer fortsätta skriva därifrån! =)

 


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0