Ny design

Nu har jag fixat min nya design, ganska enkel.. hehe, undrar hur den ser ut, Kan inte se den, Den vill inte uppdatera =( får kolla på pappas data sen. hihi, idag har jag vaknat vid halv sju för att ta ut yakko, Skit läskig sak hände! Han kände sig tydligen hotad av en större hund & börja skälla. Tur att ingenting hände! + att han mår ju dåligt? ser inte ut som det längre, verkar som han blir friskare för varje dag som går! Det är ju bra =) . Är det någon som kommer ihåg att jag ska till Bolivia & miami ? om 12 dagar bara! Sjukt roligt det kommer att bli, aa.. inte lika kul att lämna yakko i 5 veckor men han klarar sig, han kommer ju få barnvakt, haha, gulligt det låter! .. om jag gillade bebisar haha. Gud vad jag har saknat bloggisen! höhö. just nu lyssnar jag på en rolig radio, man skriver in en tagg eller en artist & då kommer det liknande artister & så. Ska fortsätta min dag nu, skriver senare!

lastfmlogo.png

 


Kommentarer

Lämna kommentar?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0